Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی

بالابر کارگاهی هیدرولیکی یکی از تجهیزات بسیار کاربردی جهت سهولت و سرعت بخشیدن در حمل و جابجایی افراد و کالا در کارگاه ها و مراکز صنعتی می باشد. شرکت سبحانی سازنده بالابر کارگاهی هیدرولیکی با بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش میباشد. جهت دریافت لیست قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجموعه تولیدی سبحانی آماده راهنمایی و اطلاع رسانی به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

10

سال تجربه

10

سال تجربه

10

سال تجربه

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰       ۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶        ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

لیست قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی

عوامل مختلفی هستند که می توانند در هنگام تعیین قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی تاثیرگذار باشند. برخی از این عوامل موثر در قیمت شامل گزینه های ذیل خواهند شد و عبارت از ظرفیت باربری بالابر هیدرولیکی، نوع و کیفیت مواد اولیه و متریال آن، برند تولیدکننده و مشخصات فنی ارائه شده، قابلیت های ویژه و ویزگی های منحصر به فرد و غیره می توانند در تعیین قیمت بالابر کارگاهی نقش داشته باشند.

در کنار این موارد نامبرده، عواملی همچون میزان عرضه و تقاضا در بازار هم می توانند تا حدودی قیمت ها را به راحتی جابجا نمایند. رقابتی بودن و شرایط متفاوت در این صنعت هم مهم است. بالابرهای تولیدی با برندهای معروف و معتبر، از مشخصات فنی مطلوب تری برخوردار هستند و می توانند قیمت بیشتری داشته باشند. حتی ارائه خدمات پس از فروش توسط تولیدکننده مانند خدمات مرتبط با نصب، تعمیرات بالابر کارگاهی و خدمات پشتیبانی آن هم در تعیین قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی نقش دارد.

بنابراین در صورت تمایل به دریافت لیست دقیقی از قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی، می توانید با تولیدکنندگان و فروشگاه های تخصصی در این زمینه به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایید. مشخصات و اطلاعاتی که مد نظر دارید را با تولیدکننده در میان بگذارید تا بتواند قیمتی نزدیک و یا مشابه با قیمت نهایی را برای شما بیان کند. بالابر سبحانی نیز در این زمینه می تواند کمک به سزایی داشته باشد و بالابرهای کارگاهی در کیفیت فوق العاده عالی و کاربردی را به شما تحویل دهد.

لیست قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی
بالابر کارگاهی هیدرولیکی
خرید و قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰       ۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶        ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

بالابر کارگاهی هیدرولیکی چیست و بر چه اساسی کار می کند؟

بالابر کارگاهی ثابت، یک وسیله کاربردی شناخته شده است که از آن به منظور بلند کردن و همینطور جابجایی بارهای سنگین در محیط های کارگاهی و صنعتی استفاده می کنند. این بالابر صنعتی از قدرت هیدرولیک جهت ایجاد نیروی لازم به منظور بلند کردن بار مورد نظر استفاده می کند. بالابرهای هیدرولیکی از یک مجموعه استوانه، پمپ، کلید و سیستم کنترل هیدرولیکی برخوردار است.

همزمان با اعمال فشار بر روی مایع هیدرولیکی که داخل استوانه ها قرار دارند، نیروی مورد نیاز و لازم جهت بلند کردن بار مورد نظر ایجاد خواهد شد. سیستم های کنترل هیدرولیکی معمولا به صورت دستی عمل می کنند یا این که در کنترل آن ها از کنترل های الکتریکی هم بهره می برند. از بالابرهای کارگاهی هیدرولیکی معمولا به منظور بلند کردن و حتی جابجایی بارهای سنگین در محیط های کارگاهی، کارخانه ها، انبار و غیره استفاده می کنند.

بالابر کارگاهی، از ظرفیت های متفاوتی در باربری برخوردارند و به تناسب نیازی که کاربر دارد، ارتفاع جابجایی بار هم قابلیت تغییر دارد. از مهم ترین ویژگی های یک بالابر هیدرولیکی می توانیم به قدرت زیاد، دقت بالا، قابل کنترل بودن، ایمنی مناسب و همینطور قابلیت استفاده در شرایط سخت اشاره کرد. از این بالابر هیدرولیکی در صنایع گوناگونی استفاده می کنند و طرفداران خاص خود را دارد. جهت دریافت لیست قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی با شماره های مندرج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی
قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی

راهنما خرید و قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی

زمان خرید بالابر کارگاهی، لازم است تا به مواردی توجه داشته باشید. به این ترتیب می توانید یک خرید عالی و بدون نقص را برای خود رقم بزنید. از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه ویژه ای نشان دهید، عبارتند از:

    • محموله و باری که قرار است با بالابر حمل کنید را بررسی نمایید.
    • توجه به فضای قابل دسترس که تمایل به نصب بالابر هیدرولیکی در آن قسمت دارید.
    • حداکثر میزان ظرفیت بار قابل حمل توسط بالابر کارگاهی ثابت
    • حداکثر میزان ارتفاعی که بار قابلیت جابجایی دارد.
    • بررسی امنیت دستگاه با توجه به کاربری کارگاهی بودن آن
    • سرعتی که برای حرکت مورد نیاز است.
    • میزان برق مصرفی و همینطور توان و قدرت الکتروموتور

ویژگی ها و مزایای بالابر کارگاهی هیدرولیکی

بالابر کارگاهی هیدرولیکی هم مانند سایر بالابرها از مزایا و ویژگی های خاصی برخوردار است که توجه هر کاربری را به خود جلب می نماید. این ویژگی ها شامل موارد ذیل می شوند:

1 – قدرت و دقت بالا: ظرفیت باربری این بالابرهای کارگاهی معمولا بالا بوده و از آن جایی که از سیستم هیدرولیکی جهت جابجایی استفاده می کنند، دقت خوبی هم در انجام این کار دارند.

2 – قابلیت کنترل دقیق بالابر: بالابرهای هیدرولیکی از یک سیستم کنترلی خاصی برخوردارند که کاربر با توجه به آن، می تواند به بررسی عملکرد دقیق بالابر بپردازد. بنابراین بار، کاملا صاف و همینطور بدون لرزش جابجا خواهد شد.

3 – ایمنی خوب و عالی: در تولید بالابرهای هیدرولیکی از سیستم های ایمنی جلوگیری از سقوط، سیستم های ضد لغزش و حتی سیستم های مخصوص ضد حوادث گوناگون استفاده می کنند. بنابراین امکان جابجایی بار بدون خطر و در امنیت کامل وجود دارد.

4 – قابلیت استفاده در شرایط سخت محیطی: بالابرهای هیدرولیکی معمولا مقاومت بالایی در مقابل شرایط سخت محیطی همچون رطوبت، دمای زیاد، گرد و غبار و آب دارند. این امکان به کاربر داده می شود تا بتواند در شرایط سخت و دشوار، نسبت به بلند کردن بار اقدامی نماید.

بالابرهای کارگاهی هیدرولیکی ثابت به دلیل دارا بودن ویژگی ها و همینطور مزایای بی نظیر، در صنایع گوناگون کاربرد دارند. شما نیز در صورت تمایل از این بالابر ثابت استفاده کنید تا از مزایای آن برخوردار شوید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت بالابر کارگاهی هیدرولیکی با ما در تماس باشید.

ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان