Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

قیمت بالابر باربر + عکس نمونه کارهای بالابر باری هیدرولیکی

قیمت بالابر باربر + عکس نمونه کارهای بالابر باری هیدرولیکی

باید این نکته را به شما یادآوری کنیم که بالابر باربر هیدرولیکی دستگاهی است که از آن به منظور جابجایی کالاهای سنگین و حجیم میان دو یا چند ایستگاه کاری استفاده می نمایند. از این بالابر باری هیدرولیکی بیشتر در مراکز صنعتی و کارگاهی استفاده میشود که قیمت بالابر باربر بسته به سفارش شما متفاوت است.

دریافت مشاوره و لیست قیمت بالابر هیدرولیکی : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

عوامل تاثیرگذر قیمت بالابر باربر هیدرولیکی

هر کارخانه و یا کارگاهی از نیازها و خواسته های متفاوتی برخوردارند، بنابراین قیمت بالابر باربر کاملا با نیاز مشتری تطابق دارد و متغیر می باشد. برخی از عواملی که در قیمت نهایی تاثیر می گذارند هم شامل موارد ذیل می شوند:

  • میزان قدرت موتوری که برای بالابر باربر در نظر گرفته می شود.
  • میزان ظرفیت و ابعادی که این دستگاه دارا می باشد بر روی قیمت بالابر باربر هیدرولیکی تاثیرگذار است.
  • وجود و تعبیه سنسورهای امنیتی در بالابر باری
  • وجود پاراشوت یا ترمز اضطراری
  • نوع طراحی و ساختار بالابر باری
  • جک های هیدرولیکی و تعداد آن ها
  • نحوه کار و استفاده از بالابر باربر هیدرولیکی
  • حداکثر ارتفاع قابل جابجایی بار
  • نوع آلیاژهایی که در ساختار بالابر صنعتی به کار بردند
  • تمامی امکانات و فناوری های اضافی به کار رفته در ساخت بالابر باربر 

تک تک این موارد می توانند به صورت مستقیم و یا حتی غیرمستقیم در تعیین قیمت بالابر باربر هیدرولیکی نقش ویژه ای داشته باشند. بنابراین هنگام ثبت سفارشات باید به تمامی این موارد توجه کنید.

دریافت مشاوره و لیست قیمت بالابر هیدرولیکی : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
قیمت بالابر باربر هیدرولیکی
بالابر باربر هیدرولیکی

ویژگی و مشخصات بالابر باری هیدرولیکی

هریک از بالابرهای هیدرولیکی دارای ویژگی و مشخصاتی هستند که آن را از سایر محصولات این چنینی مجزا می سازد. اما در تمامی آن ها یک سری موارد به صورت مشترک هستند و اهمیت بالایی دارند که شامل گزینه های ذیل می شوند:

• بالابر باری هیدرولیکی از حرکت فوق العاده نرمی برخوردارند. پس می توانید شاهد شروع حرکت و همینطور استاپ های نرم در آن باشید که بدون هیچ شوکی صورت می گیرد.
• عملکرد دستگاه بی صدا و یا در حالت هایی به صورت کم صدا می باشد. در صورت به کار بردن پمپ های استاندارد در ساختار دستگاه، صدای بسیار کمی را حین کار از آن می شنوید. البته در کنار این مورد، نوع ساختار و شرکت تولیدکننده هم نقش مهمی در کاهش صدای ایجاد شده از دستگاه دارا می باشد.
• مصرف کم و مناسب برق در این بالابر صنعتی وجود دارد. بنابراین موتور و عملکرد موتور را می توانیم در این موارد دخیل بدانیم. حرکت به سمت پایین بالابر هیدرولیکی در حالت خاموش انجام می شود و فقط حرکت رو به بالا است که برق کمی مصرف می نماید. پس می توانیم کاهش 50 درصدی مصرف برق را در بالابر باری هیدرولیکی باری در نظر داشته باشیم.
• ایمنی عالی دارد و در مقایسه با سایر بالابرهای هیدرولیکی، می توانید شاهد امنیت و ایمنی بیشتری از آن باشید.

مشخصات اصلی بالابر باربر هیدرولیکی

درباره مشخصات اصلی این نوع از بالابرهای هیدرولیکی باربر باید بدانید که شما می توانید بالابرهای نامبرده را از ارتفاع 1 تا 12 متر به راحتی اجرا کنید. بنابراین بسته به این که چه مقدار فضا دارید و نیاز شما در چه ارتفاعی برآورده می شود، می توانید بالابر باربر مورد نظر را سفارش دهید. حتی ابعادی که کفی این بالابر هیدرولیکی صنعتی دارا می باشد هم قابلیت تغییر و شخصی سازی دارد. شما می توانید این بالابر هیدرولیکی را در ظرفیت 300 کیلوگرم تا چیزی در حدود 5 تن هم اجرا کنید. در ادامه باید به سرعتی که بالابر توانایی پایین و یا بالا آمدن را دارد، اشاره کنیم که آن هم قابل تنظیم است.
این دستگاه همراه با امنیت کامل تولید می شود و در صورتی که برق قطع شود، می توانید شاهد فرود اضطراری آن در ایمنی مورد نظر باشید. از آن جایی که این بالابر، باری می باشد، امکان کنترل دستگاه را از روی کفی و همینطور شاسی خواهید داشت. یک سنسور چشمی همراه با آژیر را برای آن تعبیه کردند تا در صورت وجود فرد و یا وسیله ای زیر کفی، به راحتی شناسایی شده و توقف نماید. اگر تمایل به نصب حفاظ و یا کابین دارید هم برای شما امکان پذیر بوده و مشکلی به وجود نخواهد آمد. شما هیچ گونه نوسان و لرزشی را در آن احساس نخواهید کرد و تمامی قطعات و مشخصات نامبرده بسته به نیاز خریدار، قابلیت تغییر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان