Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

مدل های بالابر خانگی (عکس مدل های بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی )

مدل های بالابر خانگی (عکس مدل های بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی )

در این مقاله میتوانید انواع مدل های بالابر خانگی (عکس مدل های بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی ) را مشاهده نمایید. تمامی مدل ها توسط مجموعه تولیدی سبحانی طراحی و تولید شده است. با ما همراه باشید.

مدل های بالابر خانگی نفربر ، آپارتمانی و ویلایی

بهترین راهکاری که می توانیم برای ساختمان های قدیمی بدون آسانسور، ویلاها و همینطور خانه های دوبلکس و آپارتمان ها بیان نماییم، استفاده از بالابر هیدرولیکی کابین دار و یا هوم لیفت می باشد. تمامی بالابرهایی که توسط شرکت سبحانی طراحی و تولید می شوند، به منظور جابجایی در ارتفاعاتی که دو یا حتی چهار توقف دارند، کاملا مناسب می باشند. هر نوع امکانات و تجهیزات ایمنی که برای بالابر خانگی در نظر داشته باشید، در این بالابرهای هیدرولیکی به کار برده می شوند و تمامی آن ها نیز بالاترین سطح کیفیت را دارند.

ساخت بالابر خانگی نفربر : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

بالابر ویلایی

انواع مدل های بالابر خانگی (عکس مدل های بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی )

بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی را می توانید در انواع و اقسام مدل های کابین دار، نیم کابین و یا به صورت ساده همراه حفاظ تهیه نمایید. کابین هایی که برای این مدل بالابر خانگی نفربر در نظر می گیرند در متریال های گوناگونی همچون شیشه، فلز و یا MDF می باشند. انتخاب نوع این متریال می تواند بر اساس نظرات و سلیقه شما باشد. این مدل بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی که به صورت هیدرولیکی اجرا میشو، از ایمنی بالاتری در مقایسه با سایر مدل ها برخوردار است.
بالابرهای نیم کابین هم وجود دارد که دیواره تا ارتفاع حدودا 1 تا 1.5 متر طراحی می شوند. در قسمت های خاصی که شرایط تعبیه بالابر کابین دار وجود ندارد و یا تمایل کاربر، استفاده از بالابرهای نیم کابین می باشد، می توان از این مدل بهره برد. بالابرهای ساده به همراه یک کفی یا حفاظ هم نوع دیگری از انواع بالابر خانگی نفربر هستند و شما توانایی انتخاب هریک از مدل های فوق را خواهید داشت. البته بسته به شرایط و موقعیتی که وجود دارد، کارشناسان فنی شرکت سبحانی به شما پیشنهادات مناسبی می دهند. در صورت تمایل می توانید از این پیشنهادات جهت انتخاب مدل های بالابر خانگی مناسب استفاده کنید. قبل از هرگونه اقدامی، متخصصانی به محل مورد نظر شما فرستاده می شوند تا ابتدا محیط را مورد بررسی دقیقی قرار دهند. سپس مناسب ترین نوع بالابر ویلای و آپارتمانی به شما پیشنهاد می شود که توانایی انتخاب جزییات آن را خواهید داشت.

مدل های بالابر خانگی نفربر ، آپارتمانی و ویلایی

ایمنی در مدل های بالابر خانگی (مدل های بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی )

اولین فاکتوری که در زمان سفارش بالابر خانگی باید به آن توجه داشته باشید، وجود ایمنی در آن است. هوم لیفت و یا بالابرهای خانگی هیدرولیکی به منظور جابجایی انسان ها در ارتفاعات گوناگون تعبیه می شوند، پس باید بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی از ایمنی درست و اصولی برخوردار باشند. در تمامی بالابرهایی که توسط مجموعه تولیدی سبحانی تولید می شوند، می توانید شاهد وجود قطعاتی باکیفیت و ایمنی بالای تمامی آن ها باشید. در صورت تمایل، امکان انتخاب چندین مورد تجهیزات ایمنی را با یکدیگر خواهید داشت که شامل پاراشوت (ترمز اضطراری)، درب های آسانسوری و سنسورهای زیر صفحه و غیره می شوند.

بنابراین می توانید با خیال راحت از تمامی فاکتورهایی که وجود دارد، نهایت استفاده را داشته باشید و بدانید که بهترین و بالاترین کیفیت برای مدل های بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی در نظر گرفته شده است. تجهیزاتی که مرتبط با امنیت بالابرهای هیدرولیکی است، مورد توجه تمامی کاربران قرار می گیرد زیرا به قدری در تامین امنیت جانی و مالی افراد نقش دارند که می توان با اطمینان به آن ها تکیه کرد. در هنگام قطعی برق و یا سایر مواردی که امکان دارد به وجود آید، تجهیزات ایمنی فعال شده و اجازه نمی دهند که آسیبی به بالابر خانگی و افراد موجود بر روی آن بیوفتد.

مهم ترین مزایای بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی

اگر در محیط منزل مسکونی شما افرادی هستند که از نظر حرکتی با مشکلاتی مواجه می باشند، می توانید از بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی استفاده کنید. به این ترتیب شرایط برای این افراد فراهم می شود تا بتوانند تمامی فعالیت های روزمره خود را با راحتی هرچه تمام انجام دهند. در این شرایط می توان به آسانی در انجام امور مختلفی استقلال داشت. بالابرهای نفربر هیدرولیکی از امنیت بالایی برخوردارند و با توجه به آن می توان جلوی بسیاری از حوادث ناخواسته را گرفت.
امکان کنترل بالابر نفربر را از داخل کابین آن دارید و می توانید به راحتی در میان طبقات تصمیم گیری کنید که از چه طریقی به مسیر خود ادامه دهید. طراحی و ساختار این نوع از بالابرها بسیار جذاب بوده و کاملا مدرن هستند. حتی این مورد در دکوراسیون داخلی منازل هم نقش دارد و علاوه بر راحتی در رفت و آمد به زیبایی فضا هم کمک می کنند. راحتی زندگی با کمک بالابر نفربر آپارتمانی ارتقا پیدا می کنند و می توانید راحتی بیشتری را در زندگی روزمره خود تجربه کنید. صرفه جویی در مصرف برق هم از دیگر مزایای بالابر است زیرا در هنگام پایین آمدن آن، نیازی به نیروی برق نیست و به صورت خودکار، بالابر ویلایی و آپارتمانی به سمت پایین حرکت می کند.

قیمت بالابر خانگی (قیمت بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی )

قیمت بالابر خانگی بسته به متریال مورد استفاده، توان الکتروموتور، ابعاد و اندازه، طول کار ، لوکیشن نصب و غیره متفاوت است. بینندگان عزیز در صورت نیاز برای استعلام قیمت بالابر نفربر آپارتمانی و ویلایی به صورت کابین دار یا نیم کابین میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان