Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

سازنده بالابر فروشگاهی و مغازه ۳۰۰ کیلوگرم در چابهار

ساخت بالابر فروشگاهی و مغازه ۳۰۰ کیلوگرم در چابهار    : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیکی

  • مکان نصب
    :

    چابهار

  • زمان تحویل
    :

    10 روز

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    5 متر

  • ابعاد
    :

    ۱۰۰ × ۱۰۰ سانتیمتر

  • برق
    :

    تک فاز

  • موتور
    :

    هوا خنک

  • جنس کفی
    :

    ورق فلزی

  • جنس دیواره
    :

    ام دی اف

سازنده بالابر فروشگاهی و مغازه هیدرولیکی در چابهار

از بالابرهای فروشگاهی و مغازه، جهت حمل و جابجایی بار در میان طبقات مختلف استفاده می نمایند. در رابطه با نوع مکانیزم عملکرد این بالابر باید بدانید که همانند بالابرهای ساختمانی است اما دانستن این نکته هم حائز اهمیت است که مکانیزم بالابرهای فروشگاهی از اطمینان بالاتری برخوردار می باشد. بالابرهای فروشگاهی، امنیت بالا و کارایی فوق العاده ای دارند.

مزایای بالابر فروشگاهی و مغازه

استفاده از بالابر فروشگاهی و مغازه در محیط مورد نظر، مزایای بسیاری را در بر دارد که شامل موارد ذیل می شوند و عبارتند از:
    1. دسترسی بسیار آسان و راحت
در صورت استفاده از بالابر مغازه، کارمندان این شرایط را دارند تا با سرعت بیشتر و کاملا راحت تر، میان طبقات مختلف جابجا شوند. بنابراین دسترسی به سایر طبقات فروشگاه و مغازه آسان تر خواهد بود و این مورد دارای اهمیت بالایی است.
    2. امکان افزایش مشتری
گاهی یک مغازه و یا فروشگاه، به دلیل کمبود جا، به بالابر نیاز دارد. بنابراین افرادی که توانایی حرکت در راه پله را ندارند، می توانند از این بالابرها استفاده کنند و از سایر طبقات هم دیدن نمایند.
    3. افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر
هرچه شرایط بهتر و مساعدتری وجود داشته باشد تا بتوان سریع تر، مشتری های موجود را راه انداخت و کارها در شرایط بهتری انجام شوند، فروش افزایش پیدا می کند و در نتیجه درآمد هم به همان نسبت زیاد خواهد شد.
    4. ایجاد یک تصویر مثبت و برندسازی
زمانی که یک فروشگاه از بالابر هیدرولیکی استفاده می کند، مشتری به این نتیجه می رسد که راحتی وی در نظر مشتری دارای اهمیت است. همچنین تمامی امور جابجایی بار و محصولات هم با کمک این بالابر انجام خواهد گرفت.

کاربرد بالابر فروشگاهی و مغازه هیدرولیکی

معمولا از بالابرهای فروشگاهی و مغازه، به دلیل حمل و جابجایی راحت انواع بار استفاده می شود. بنابراین فرقی نمی کند که در فروشگاه و یا مغازه، چه نوع محصولی وجود دارد، بلکه مهم روش جابجایی آن است که راحت انجام شود. حمل بار، مهم ترین کاربرد آن ها است در حالی که می توان به حمل و جابجایی افراد گوناگون هم اشاره ای داشت.
پس فرقی ندارد که شما یک فروشگاه چند طبقه دارید، یا این که یک مغازه همراه با بالکن اختصاصی برای شما وجود داشته باشد. این بالابر هیدرولیکی ثابت در هر شرایطی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بارهای سنگین و بزرگ را به راحتی حمل کنید و از یک طبقه به طبقه ای دیگر انتقال دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان