Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی در چابهار

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی فروشگاهی در چابهار : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی فروشگاهی

  • مکان نصب
    :

    چابهار

  • ارتفاع
    :

    3 متر

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ابعاد
    :

    80×80 سانتیمتر

  • جنس کفی
    :

    ورق فلزی - دیواره  mdf

  • موتور
    :

    الکتروموتور گوانگلو هوا خنک

  • تابلو برق
    :

    تابلو فرمان رله کنتاکتوری تک فاز

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی در چابهار

بالابرهای هیدرولیکی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند، بنابراین گزینه فوق العاده مناسبی برای محیط هایی هستند که امکان نصب آسانسور وجود دارد. قابل توجه است که شما می توانید بر اساس فضایی که در اختیار دارید، ابعاد آن را تغییر دهید. به عنوان مثال بالابر هیدرولیکی از ابعاد 80*80 برخوردار است که شما امکان تغییر این ابعاد را دارید. ارتفاع این بالابر هیدرولیکی فروشگاهی معادل 3 متر است و ظرفیتی در حدود 300 کیلوگرم را برای آن در نظر گرفتیم. شما می توانید بر اساس نوع کاری که در نظر دارید و همینطور ظرفیتی که بایستی مورد حمل قرار گیرد، میزان ظرفیت آن را تغییر دهید. کفی آن را از ورق فلزی انتخاب نمودند و دیواره از جنس MDF می باشد. تمامی این متریالی که در ساخت آن به کار رفته است را می توانید بر اساس سلیقه خود تغییر دهید.

موتور انتخابی برای این مدل از بالابر مغازه شامل الکتروموتور گوانگلو هوا خنک است که یکی از بهترین موتورهایی می باشد که در بالابرها به کار می برند. تابلو برق به کار رفته در این بالابر فروشگاهی هم از نوع تابلو فرمان رله کنتاکتوری تک فاز می باشد. بنابراین قابلیت کار با برق تک فاز را دارا است. شما می توانید پس از سوار شدن روی این بالابر، به راحتی با استفاده از دکمه های موجود روی بدنه، آن را کنترل کنید. یکی از جذاب ترین ویژگی هایی که باید در رابطه با وجود آن در بالابر هیدرولیکی مذکور بدانید، این است که از امنیت کاملی برخوردار می باشد. پس می توانید با خیالی آسوده از این بالابر، نهایت استفاده را داشته باشید زیرا با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. تمامی لوازم جانبی و تجهیزاتی که در ساخت بالابر به کار بردند، بر اساس بودجه ای که شما در نظر دارید و یا سلیقه و حتی کارایی مورد نظر شما، قابلیت تغییر دارند.

از مزایای بالابر هیدرولیکی میتوان به مواردی از قبیل : اشغال حداقل فضا و کمترین میزان تخریب ، قابلیت اجرا با برق تک فاز و ۳ فاز ، دارای سنسور زیر سبد و همینطور مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود.

با این اوصاف، می توانید به راحتی مورد مشاوره قرار بگیرید تا دقیقا، همان چیزی که مد نظر شما می باشد را سفارش دهید. بالابرهای هیدرولیکی در حال حاضر، طرفداران بسیاری دارند و افراد زیادی ترجیح می دهند از این نوع بالابر ثابت هیدرولیکی جهت جابجایی وسایل سنگین و یا افراد استفاده نمایند. این بالابرهای هیدرولیکی را می توانید بر اساس نیاز خود و در هر مکانی نصب نمایید. تنها کافیست به ما اعلام کنید که فضایی را در اختیار دارید و قصد راه اندازی بالابر با مشخصات مورد نظر خود را دارا می باشید. با بررسی های صورت گرفته، بهترین نوع بالابر هیدرولیکی فروشگاهی و مغازه برای شما نصب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان