Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

انواع بالابر نفربر ثابت و کاربردهای آن

انواع بالابر نفربر ثابت و کاربردهای آن

بالابر نفربر ثابت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر میخواهید با انواع بالابر نفربر ثابت و کاربردهای آن اشنا شوید، با ما همراه باشید. بالابر ثابت وسیله ای به شمار می آید که از آن جهت جابجایی افراد و بار به شکل عمودی در میان دو یا چند طبقه که معین و یا نامعین می باشند، مورد استفاه قرار می گیرد. بالابر نفربر را هم می توانیم یکی از انواع بالابرهای هیدرولیکی به شمار آوریم که آن را به صورت های متحرک و یا ثابت می سازند و کاربردهای آن نیز بسیار زیاد است. کاربردهایی که شامل خانگی،فروشگاهی، صنعتی و تجاری می شود. شما می توانید از این نوع بالابر ثابت هیدرولیکی به منظور دسترسی به ارتفاع های مختلف، بهره ببرید. 

انواع بالابر نفربر ثابت و کاربردهای آن

بالابر نفربر ثابت را در یک مکان و قسمت مشخصی از ساختمان تعبیه می کنند و هزینه سرویس و نگهداری بسیار پایینی دارد. نکته مهم ، این است که بالابر نفربر تولید شده در شرکت سبحانی با کیفیت بسیار بالا و در مدل های گوناگونی ساخته میشوند و شما می توانید بر اساس نیاز خود، یکی از آن ها را سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید. در صورت نیاز برای استعلام قیمت بالابر نفربر ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰        ۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

انواع بالابر نفربر ثابت

همانطور که متوجه شدید، بیان کردیم بالابر نفربر ثابت را می توانید در انواع گوناگونی که دارند، انتخاب کنید. شما بر اساس نیاز خود و شرایطی که در آن قرار دارید، می توانید یک نمونه از این بالابرهای هیدرولیکی را انتخاب کرده و سفارش خود را به این ترتیب نیز ثبت نمایید. پس انواع بالابر ثابت تولید شده توسط گروه صنعتی سبحانی به شرح ذیل می باشد:

بالابر نفربر ثابت خانگی

شما می توانید از این بالابر نفربر ثابت در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی استفاده داشته باشید و افراد گوناگون را در میان طبقات مختلف، مورد جابجایی قرار دهید. معمولا ساختمان های دو یا سه طبقه، علاقه زیادی به این نوع از بالابر نفربر خانگی دارند.

ساخت و نصب بالابر خانگی کابین دار در تهران
ویلچربر هیدرولیکی

بالابر نفربر ویلچری

بالابر نفربر ویلچری نیز برای افرادی مناسب است که دچار مشکلاتی در حرکت خود هستند. نوع طراحی و اجرای بالابر ویلچری به شکلی می باشد که فرد دارای محدودیت حرکتی می تواند با یک نفر همراه، سوار دستگاه شود. پس خیال کاربر از این نظرات راحت خواهد بود. امنیت کامل دارند و در نهایت هیچ مشکل و یا خطری شما را تهدید نخواهد کرد. در صورت نیاز برای خرید ویلچربر هیدرولیکی با ما در تماس باشید.

بالابر نفربر ثابت آپارتمانی

آپارتمان هایی که آسانسور ندارند، می توانند از بالابر جهت جابجایی افراد در میان طبقات استفاده کنند. فضاهایی همانند راه پله ها یا حتی در کنار نمای ساختمان ها، محل های مناسبی برای راه اندازی بالابر نفربر ثابت آپارتمانی هستند. معولا هم با برق تک فاز شهری می توانند کار کنند.

بالابر نفربر ثابت آپارتمانی
بالابر هیدرولیکی کفی

انواع بالابر نفربر ثابت کفی و کاربرد های آن

از این نوع بالابر هیدرولیکی به منظور جابجایی کالا در میان سطوح مشخص و در ارتفاع محدود در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می نمایند. سرعتی که این بالابر ثابت کفی دارد، کم بوده و می توانید در اطراف آن ها نیز، حفاظ های ایمنی را مشاهده کنید. بالابر نفربر ثابت کفی باید به تجهیزات ایمنی مجهز شوند تا خطراتی نیز نداشته باشد.

بالابر نفربر کابین دار یا نیم کابین

مدل کابین دار یا نیم کابین بالابرها از امنیت بالاتری برخوردار هستند و بیشتر در خانه ها ویلاها ، این مدل را نسبت به بدون کابین آن ترجیح می دهند. مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و افراد بیشتری به آن اعتماد می کنند.
تمامی مدل های فوق را همراه با مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود تولید می کنند. بنابراین نیاز شما مشخص می کند که کدامیک از این بالابر نفربر هیدرولیکی گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

بالابر هیدرولیکی کابین دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان