Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

بالابر صنعتی ثابت (هیدرولیکی) در شهرک صنعتی ماهدشت

ساخت بالابر صنعتی ثابت (هیدرولیکی) در شهرک صنعتی ماهدشت : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    بالابر صنعتی ثابت (هیدرولیکی)

  • مکان نصب
    :

    شهرک صنعتی ماهدشت

  • زمان تحویل
    :

    20 روز

  • ظرفیت
    :

    500 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    350 سانتیمتر

  • ابعاد
    :

    ۱۲۰×۱۱۵ سانتیمتر

ساخت بالابر صنعتی ثابت هیدرولیکی در ماهدشت

یکی از ویژگی های جالبی که باید در رابطه با بالابر ثابت هیدرولیکی بدانید، این است که امکان طراحی و اجرای کار با توجه به انتخاب شما و کارایی که از آن انتظار دارید، وجود دارد. پس هیچ فرقی ندارد که شما قصد انتخاب چه نوع بالابر صنعتی با چه ظاهری را دارید، اگر شرایط آن وجود داشته باشد که این کار در محیط مورد نظر شما، راه اندازی گردد، حتما این اتفاق می افتد. همانطور که مشاهده می فرمایید، بالابر صنعتی ثابت (هیدرولیکی) در شهرک صنعتی ماهدشت از طراحی منحصر به فرد برخوردار هست. به منظور ایجاد امنیت بیشتر در طراحی این بالابر از حفاظ هایی بهره برده شده است.

بالابر صنعتی هیدرولیکی در شهرک صنعتی ماهدشت

این بالابر صنعتی هیدرولیکی از ظرفیت 500 کیلوگرم پشتیبانی می کند، بنابراین شما می توانید تا این وزن را بر روی بالابر قرار دهید و نسبت به جابجایی آن در طبقات مشخص شده اقدامی داشته باشید. ابعاد این بالابر معادل 115*120 سانتی متر است و ارتفاع 350 سانتی متری دارد. بر روی بدنه داخلی، دکمه ای تعبیه شده است تا تنها با فشردن آن بتوانید بالابر را به سمت بالا هدایت کنید. پس با هیچ پیچیدگی در عملکرد آن روبرو نخواهید بود و این بالابر صنعتی ثابت به راحتی، قابلیت بالا رفتن و همینطور پایین آمدن را دارد. همانطور که در عکس و فیلم ها مشاهده می فرمایید، هیچ نوع چال برای راه اندازی آن نیازی نیست و امکان طراحی آن در هر فضایی که در اختیار شما است هم وجود دارد.

ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی در شهرک صنعتی ماهدشت

بیشتر مراکز صنعتی و کارگاه هایی که به جابجایی میان طبقات گوناگون نیاز دارند و در عین حال فضای کافی هم در اختیار ندارند، از این بالابر هیدرولیک صنعتی استفاده می نمایند. تجهیزات اضافی و همینطور امنیتی هم می توان در ساختار آن به کار برد. بنابراین با خیال راحت و بدون دغدغه، می توانید تمامی لوازمی که قصد جابجایی آن را دارید، بر روی بالابر قرار دهید. سیستم های حفاظتی در صورت مشاهده کوچک ترین علایم خطر فعال می شوند و امنیت کامل را برای شما به همراه دارند. همچنین در صورتی که با قطعی برق در حین حرکت دستگاه روبرو شوید، سیستم اصلی فعال شده و به شکلی خودکار، بالابر به سمت پایین به حرکت در خواهد آمد. پایین آمدن بالابر صنعتی ثابت به برق نیاز ندارد و خودکار انجام می شود. به این ترتیب در مصرف برق هم تا حدودی صرفه جویی خواهد شد. در مقایسه با سایر انواع بالابر، بالابرهای هیدرولیکی از امنیت بیشتر و امکانات فوق العاده تری برخوردارند. بینندگان عزیز جهت ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی در شهرک صنعتی ماهدشت و دیگر مناطق تهران و کرج م یتوانید با شماره های مندرج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان