Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

راه اندازی بالابر خانگی هیدرولیکی در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت بالابر خانگی هیدرولیکی

  • مکان نصب
    :

    زنجان

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    340 سانتیمتر

  • ابعاد
    :

    70×80 سانتیمتر

  • جنس روکش کفی و بدنه
    :

     mdf

  • موتور
    :

    هواخنک تک فاز

  • ️ حفاظ
    :

    150 سانتیمتر

  • سنسور زیر صفحه
    :

    لمسی

  • سنسور آینه ای
    :

    زیر سقفی

ساخت بالابر خانگی هیدرولیکی در ظرفیت 300 کیلوگرم در زنجان

راه اندازی بالابر خانگی هیدرولیکی در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم در زنجان میباشد و توانایی حمل تا این وزن را دارا می باشد. ابعادی که برای کفی آن در نظر گرفته شده است نیز شامل 70*80 سانتی متر بوده اما شما می توانید بر اساس فضا و مکانی که در اختیار دارید، این ابعاد را با تغییراتی روبرو نمایید. بالابر مورد نظر تا ارتفاع 340 سانتی متر به راحتی بالا می رود و دقیقا بر حسب این ارتفاع تنظیم شده است. برای روکش هایی که در قسمت کفی و بدنه دستگاه وجود دارد، MDF را انتخاب نمودند. پس علاوه بر کیفیت بالا و کارایی فوق العاده، می توانید شاهد زیبایی بیش از حد آن نیز باشید.

موتوری که برای ساخت بالابر خانگی هیدرولیکی تعبیه نمودند نیز شامل موتور هواخنک تک فاز می باشد. به منظور افزایش امنیت در هنگام استفاده از این بالابر، یک حفاظ 150 سانتی متری را در نظر گرفتند. به این ترتیب می توانید با خیالی آسوده از این بالابر، نهایت استفاده را داشته باشید. از مهم ترین امکانات و ویژگی هایی که در ساخت بالابر خانگی هیدرولیکی در نظر گرفتند، می توانیم به وجود سنسور زیر صفحه که به صورت لمسی است اشاره ای داشته باشیم. همچنین سنسور آینه ای دارد که به شکل زیر سقفی است. بالابر خانگی نیم کابین با وجود سنسورهای نامبرده، هر مشکلی را که احساس کند، به صورت خود به خود خواهد ایستاد.

ساخت و نصب بالابر خانگی نیم کابین 300 کیلوگرم در زنجان

بر روی بدنه داخلی هم می توانید دکمه ای را مشاهده کنید که با فشار دادن آن، امکان حرکت وجود دارد. تنها کافیست که دکمه را فشار دهید و شاهد بالا رفتن بالابر و حرکت آن باشید. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که امکان تغییر حجم و ظرفیت این بالابر خانگی را هم دارید. پس کارشناسان ما می توانند بر اساس محیط شما، پیشنهاد راه اندازی بالابر خانگی هیدرولیکی کابین دار و یا نیم کابین در ظرفیت مناسب و همینطور ارتفاع لازم را بدهند. از نظر طراحی و زیبایی ظاهری هم هر نوع متریالی را می توان بر اساس شرایط در ساختار آن به کار برد. پیشنهاد بهترین متریال به شما داده می شود اما با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفتید هم می توانید انتخاب های خوبی داشته باشید.

بالابر خانگی در هر طبقه با نرمی زیاد خواهد ایستاد و هیچ شوکی به فرد استفاده کننده وارد نخواهد شد. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا قطعی برق نیز بالابر به آرامی پایین خواهد آمد و از این نظرات نیز هیچ گونه ترس و یا استرسی را تجربه نمی کنید.

سفارش ساخت و راه اندازی بالابر خانگی هیدرولیکی در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم زنجان

بینندگان عزیز جهت سفارش ساخت و راه اندازی بالابر خانگی هیدرولیکی در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم زنجان و دیگر شهرهای ایران عزیزمان میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از قیمت بالابر خانگی هیدرولیکی اطلاع پیدا کنید.

یک پاسخ به “راه اندازی بالابر خانگی هیدرولیکی در ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم”

  1. sobhanilift گفت:

    سلام. لطفا قیمت این بالابر برای دو طبقه بگید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان