Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و راه اندازی بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران  :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و راه اندازی بالابر هیدرولیکی ثابت 

  • مشتری
    :

    مجتمع الماس - کریمخان تهران

  • زمان تحویل
    :

    7 روز

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    320 سانتیمتر

  • الکتروموتور
    :

    غوطه ور بی صدا

  • شیر برقی
    :

    دو سرعته برای حرکت نرم

  • روکش کفی
    :

    آلومینیوم آجدار

  • کلید
    :

    استیل بالابری

  • برق
    :

    تک فاز

ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران

جهت ساخت و راه اندازی بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران، لازم است تا مدت زمانی 7 روزه را در نظر داشته باشید. بالابر ثابتی که مشاهده می فرمایید، ظرفیتی معادل 300 کیلوگرم دارد و توانایی جابجایی تا ارتفاع 320 سانتی متر را برای آن در نظر گرفتند. شما می توانید بر اساس نوع کاربرد و همینطور مشخصات و ویژگی هایی که در نظر دارید، این موارد را با تغییراتی روبرو سازید. به عنوان مثال، ظرفیت و جابجایی ارتفاع را افزایش و یا حتی کاهش دهید. این مورد در تعیین قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت هم نقش دارد و می توانید قیمت را تغییر دهید.
الکتروموتور به کار رفته در ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت در تهران از نوع غوطه ور بی صدا می باشد و یک شیر برقی دو سرعته را جهت حرکتی نرم برای آن در نظر گرفتند. این نوع از الکترو موتور مناسب مکان هایی است که نیاز به سکوت می باشد. بنابراین بدون سر و صدا کار می کند و هیچ مشکی هم به وجود نخواهد آمد. نوع برقی که برای راه اندازی این بالابر هیدرولیکی به کار می برند، از نوع تک فاز است. روکش کفی انتخابی در مدل آلومینیوم آجدار می باشد و کلید استیل بالابری دارد.

مهم ترین مزایای بالابر هیدرولیکی ثابت کدامند؟

در رابطه با مزایایی که می توانیم برای بالابر هیدرولیکی ثابت بیان نماییم، پایین بودن هزینه های مرتبط با نگهداری بالابر یکی از مهم ترین مزایا خواهد بود. حتی هزینه نصب آن ها هم مناسب و پایین است و دقیقا همین موارد، عاملی در انتخاب بالابر ثابت هیدرولیکی می باشد. مدت زمانی که برای نصب بالابرهای مورد نظر صرف می شود هم بسیار کوتاه است. بالابر فوق بر اثر نیروی جاذبه پایین می آید و این پایین آمدن کاملا سریع و بدون هزینه می باشد.
بالابر در مقایسه با آسانسور، فضای کمتری را اشغال می کند. بنابراین یک گزینه ایده آل برای مکان هایی است که فضای زیادی در دسترس ندارند. در عین حال باید بدانید که بالابرهای هیدرولیکی، قطعات یدکی زیادی دارند و این فراوانی قطعات به نفع خریدار خواهد بود. زیرا در صورت بروز مشکل، با خیالی آسوده، نسبت به تعمیر آن می پردازد. سیستم های هیدرولیکی از ایمنی بالایی برخوردارند و افراد راحت تر از آن استفاده می کنند. انتخاب ساختار بالابر بر اساس نظر شما خواهد بود به این ترتیب که حتی می توانید برای آن حفاظی را در نظر بگیرید یا این که هیچ حفاظی نداشته باشد.

کاربردهای بالابر هیدرولیکی ثابت

جالب است بدانید که از بالابرهای هیدرولیکی، می توان با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارند، در مکان های مختلفی استفاده نمود. بنابراین امکان استفاده از آن در انبارها و خط تولید را خواهید داشت تا بارهای سنگینی که توان جابجایی آن به راحتی وجود ندارد را مورد جابجایی قرار دهید. با کمک این بالابر می توانید هر نوع بار را میان طبقات مختلف جابجا کنید بدون این که دچار مشکل خاصی شوید.
بالابرهای ثابت بر اساس ظرفیتی که دارند و همینطور ارتفاعی که می توانند جابجا شوند، کاربردهای متفاوتی دارا می باشند. این شما هستید که باید بر اساس نوع کاربردی که در نظر دارید، سفارش بالابر خود را ثبت نمایید. تنها کافیست که با کارشناسان فروش بالابر سبحانی در ارتباط باشید و هر آن چه که در نظر دارید را بیان دارید تا بهترین نوع بالابر برای شما در نظر گرفته شود. از بالابر هیدرولیکی ثابت به منظور جابجایی افراد و یا ویلچر هم استفاده می شود، پس دایره کاربردهای وسیعی را می توان برای آن در نظر گرفت. اگر بخواهیم راجع به قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت هم نظری داشته باشیم، باید بدانید که قیمت آن ها بر اساس ویژگی ها و مشخصاتی که دارند، با تغییراتی روبرو می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان