Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و نصب بالابر خانگی کابین دار در تهران

ساخت بالابر خانگی کابین دار هیدرولیکی در تهران  :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت بالابر کابین دار هیدرولیکی

  • مکان نصب
    :

    فشم - تهران

  • زمان تحویل
    :

    25 روز

  • ارتفاع
    :

    5 متر

  • ابعاد
    :

    ۷۰ × ۸۰ سانتیمتر

  • نوع کابین و جنس روکش
    :

    تونلی  -  روکش ام دی اف 

  • شیر برقی
    :

    دو سرعته بلین آلمان

  • درب طبقات
    :

    لولایی

  • درب روی کابین
    :

     آکاردئونی پی وی سی

  • برق
    :

    سه فاز

سازنده بالابر خانگی هیدرولیکی در تهران

به منظور ساخت و نصب بالابر خانگی کابین دار در تهران، می توانید از خدمات مجموعه سبحانی استفاده نمایید.  جهت راه اندازی این بالابر خانگی، به برق سه فاز نیاز داریم و تا ارتفاع 5 متر هم می تواند برای ما کارایی داشته باشد. توجه داشته باشید که هر نوع بالابری با توجه به نوع محلی که شما انتظار دارید، قابلیت نصب دارد. البته باید این موضوع را هم بدانید که این کار را به افرادی متخصص و حرفه ای بسپارید. به این ترتیب، نتیجه ای که به دست خواهید آورد، می تواند رضایت صد در صدی شما را به همراه داشته باشد. تمامی قطعاتی که در ساخت بالابر خانگی کابین دار هیدرولیکی به کار برده می شود، از بالاترین کیفیت برخوردارند.

نوع دربی که برای طبقات گوناگون در نظر گرفته می شود، به صورت لولایی است. کابین نیز از نوع تونلی بوده و در طراحی آن از روکش ام دی اف بهره برده اند. درب روی کابین هم از نوع آکاردئونی پی وی سی می باشد. کیفیت درب ها بالا است و می توانید برای مدت طولانی روی کارکرد آن ها حساب باز کنید.

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی کابین دار در تهران

هر بالابری برای خود از یک سری ویژگی های جالب برخوردار است که با وجود آن ها، مشتری نسبت به خرید بالابر هیدرولیکی مورد نظر، جذب می شود. به عنوان مثال، شما امکان ثبت سفارش این بالابر کابین دار را در ابعاد 80*70 سانتی متر دارید. حال باید بدانید که این ابعاد بر اساس نوع نیاز شما و قسمتی که قرار است بالابر خانگی مورد نظر نصب گردد، قابلیت تغییر دارد.

شیر برقی دو سرعته بلین آلمان را برای این مدل بالابر خانگی در نظر گرفته ایم تا شرایط جابجایی راحت تر و در حقیقت، سریع تری را داشته باشید. هر نوع سیستم ایمنی هم در تولید آن به کار می بریم تا با خیال راحت از این بالابر خانگی کابین دار بهره مند شوید. در صورت قطعی برق ، با تخلیه روغن، بالابر به مکان اولیه برگشت داده میشود. برای تمامی بالابرهای خانگی پاراشوت یا ترمز اضطراری در نظر گرفته شده است. زمانی که برای تحویل بالابر خانگی هیدرولیکی در نظر گرفته ایم، 25 روز کاری میباشد. به این معنا که این مدت زمان صرف خواهد شد تا بالابر هیدرولیکی را بر اساس ابعاد محیط مورد نظر شما، تولید نموده و جهت نصب آن نیز اقدام شود.
آموزش هایی هم در رابطه با افزایش ایمنی بالابر کابین دار به مشتریان محترم داده می شود تا به صورت صحیح استفاده نمایند. راهنمای استفاده، تمامی دستورالعمل های ایمنی و توصیحات در رابطه با مشکلاتی که امکان دارد به وجود آید و راه حل آن ها به شما داده می شود.

دسته بندی:

بالابر خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان