Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیکی

ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیکی در کرج  :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیکی

  • مشتری
    :

    آقای نخعی - زیبادشت کرج

  • زمان تحویل
    :

    10 روز

  • ظرفیت
    :

    ۳۰۰ کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    300 سانتیمتر

  • ابعاد
    :

    ۸۰×۷۰ سانتیمتر

  • برق
    :

    تک فاز

  • روکش کفی
    :

    آلومینیوم آجدار

بالابر فروشگاهی هیدرولیکی در کرج

ساخت و نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیکی باید به شرکت هایی که در این زمینه تخصص دارند سپرد. شرکت هایی که به این کار می پردازند، عموما تیم هایی از مهندسین مجرب و تکنسین های حرفه ای دارند. این افراد قادرند بر اساس نیازها و مشخصاتی که فروشگاه یا مغازه شما دارد، یک بالابر هیدرولیکی مناسب را طراحی نموده و مورد ساخت و تولید قرار دهند. شرکت فنی و مهندسی سبحانی آماده ارئه خدمات به شما همشهریان عزیز میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جهت ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیکی، لازم است مراحل ذیل را طی کرد که عبارت است از:

• بررسی نیازهای شما: در این مرحله، تیم مهندسی این مجموعه، با شما در ارتباط خواهد بود تا بتواند نیازها و الزاماتی که فروشگاه شما دارا است را بررسی نماید. با اعزام نیروی متخصص به محل شما، نیازهایی همچون ارتفاع مطلوب بالابر، میزان ظرفیت آن، ابعاد فضای موجود و همینطور سایر مشخصات فنی را مورد بررسی قرار میدهند.
• طراحی: پس از این که نیاز شما بررسی شد، طرحی را بر اساس این نوع نیازها، انجام میدهند. طراحی می تواند شامل سازه بالابر، سیستم هیدرولیکی به کار رفته، سیستم کنترل و همینطور سایر قطعاتی باشد که مورد نیاز است.
• ساخت: بعد از این که طرح مورد نظر از سمت شما تایید شد، نوبت به فرایند ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیکی می رسد. برش و تراش تمامی قطعات، جوشکاری آن ها، تهیه تمامی قطعات فلزی و هیدرولیکی، نصب و تنظیم سیستم های کنترل و همینطور دیگر مراحل ساخت است.
• نصب و راه اندازی: پس از ساخت، بالابر مذکور به فروشگاه و مغازه مورد نظر منتقل شده و مورد نصب قرار می گیرد. تیم فنی شرکت سبحانی، مسئول نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیکی، راه اندازی و همینطور تست عملکرد دستگاه خواهد بود.

مشخصات بالابر فروشگاهی هیدرولیکی

بالابرهای فروشگاهی هیدرولیکی، یکی از ابزارهای مهم در فروشگاه ها محسوب می شود. از این دستگاه، به منظور جابجایی و جلوگیری از آسیب به تمامی کالاها و همینطور محصولات استفاده می شود. مشخصات اصلی بالابرهای فروشگاهی هیدرولیکی به صورت ذیل است و عبارتند از:

1 – میزان ظرفیت بار: این بالابرها، ظرفیت های مختلفی دارند که بین 500 کیلو تا 2 تن متغیر می باشد. انتخاب ظرفیت مناسب براساس نیاز شما و وزن کالاهایی است که قصد جابجایی آن ها را دارید.
2 – ارتفاع مجاز بالابر: این ارتفاع مجاز در هر فروشگاه، متغیر است. هر بالابری بر اساس نیاز شما و نوع بالابر طراحی می شود.
3 – ابعاد پلتفرم: ابعادی که برای پلتفرم های مخصوص بالابرهای فروشگاهی در نظر می گیرند نیز متغیر هستند. ابعاد بر اساس کالاهایی تعیین می شود که قرار است با این دستگاه حمل شود.
4 – سیستم حرکتی: بالابرهای فروشگاهی هیدرولیکی از سیستم حرکت هیدرولیک بهره می برند تا بتوانند پلتفرم مورد نظر را جابجا کنند.

دسته بندی:

بالابر فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان