Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

نصب بالابر رستورانی هیدرولیکی ۳۰۰ کیلوگرم در لواسان تهران

ساخت و نصب بالابر رستورانی هیدرولیکی در لواسان : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    بالابر رستورانی نفربر و غذابر تمام پوشش

  • مکان نصب
    :

    لواسان تهران

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ابعاد
    :

    80×80 سانتیمتر

  • ارتفاع
    :

    4 متر

  • جنس روکش کفی و بدنه
    :

    mdf

  • حفاظ
    :

    120 سانتیمتر

  • سنسور
    :

    لبه ی زیر سقف

  • سنسور
    :

    حد فضای بالابر

  • برق
    :

    سه فاز

  • الکتروموتور
    :

    شناور در روغن SB ایتالیا

  • شیر برقی
    :

    شیر بلین دو بوبین آلمان

ساخت بالابر رستورانی نفربر و غذابر 300 کیلوگرم در لواسان تهران

نمونه عکس و فیلمی که در این صفحه مشاهده مینمایید ساخت و نصب بالابر رستورانی هیدرولیکی 300 کیلوگرم در لواسان تهران میباشد. از بالابرهای هیدرولیکی به منظور جابجایی مواد غذایی در میان طبقات مختلف رستوران یا کافی شاپ میتوانید استفاده نمایید. این روش کمک می کند تا غذای اماده شده در سرعت بیشتری به دست مشتری برسد. بنابراین غذا سرد نخواهد شد و رضایت مشتری برقرار می گردد. ظرفیتی که ساخت بالابر رستورانی نفربر و غذابر دارند بسته به کارایی آن ها بین 100 کیلوگرم تا 10 تن است. بالابرهایی که در مطبخ و رستوران ها استفاده می شوند، معمولا همراه با متریال استیل تولید می شوند تا کار نظافت و شستشو را برای شما راحتتر کند. این نوع از بالابرهای هیدرولیکی ثابت با ویژگی های فوق در مقایسه با سایر دستگاه ها، هزینه نگهداری، سرویس و مصرف برق پایین تری دارند.

بالابر رستورانی یا غذابر هیدرولیکی 300 کیلوگرم در لواسان تهران

در صورت تمایل نسبت به ساخت و نصب بالابر رستورانی هیدرولیکی در لواسان تهران و همینطور مناطق دیگر، می توانید از مشاوران متخصص شرکت بالابر سبحانی کمک بگیرید که چیزی در حدود 15 سال سابقه کار و فعالیت در این زمینه را دارا می باشد. بنابراین توانایی ارائه بهترین خدمات را به مشتریان در سرتاسر کشور دارد. تمامی بالابرهای تولیدی و همینطور نصب شده توسط بالابر سبحانی، از 1 سال گارانتی برخوردارند و مشتریان گرامی می توانید 15 سال خدمات پس از فروش هم دریافت نمایید.
انواع بالابرهای هیدرولیکی ثابت با هر نوع مشخصه و ویژگی که برای رستوران خود در نظر دارید را می توانید به کارشناسان فروش این مجموعه اعلام نمایید. طراحی و ساخت بالابر رستورانی هیدرولیکی، در ادامه نصب آن در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظرتان اتفاق خواهد افتاد و می توانید محصولی در کیفیت باورنکردنی و خوش قیمت را در اختیار داشته باشید. 

قیمت بالابر رستورانی هیدرولیکی 300 کیلوگرم در لواسان تهران

هزینه ای که بابت ساخت و نصب بالابر رستورانی یا غذابر هیدرولیکی پرداخت خواهید کرد با توجه به نوع متریال و سایر مشخصاتی که دارند، متفاوت هستند. امکاناتی که در هریک از بالابرها در نظر می گیرند نیز می تواند قیمت ها را با تغییرات زیادی روبرو سازد. بنابراین باید به وزن بالابر غذابر، ظرفیت قابل تحمل، نوع متریال به کار رفته و همینطور امکانات و ویژگی های آن ها توجه کنید تا قیمت دقیق تری را از این بالابر رستورانی در اختیار داشته باشید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت بالابر رستورانی هیدرولیکی 300 کیلوگرم در لواسان تهران و شهرهای دیگر با کارشناسان فنی مچموعه سبحانی تماس بگیرید.

کاربرد بالابر رستورانی هیدرولیکی

از بالابر رستورانی و یا غذابر هیدرولیکی به منطور حمل و نقل و همینطور جابجایی مواد اولیه ای استفاده می کنند که کاربرد اصلی بالابرهای رستورانی هیدرولیکی در رستوران ها، فست فودی ها، تالارها، مطبخ، بیمارستان، کافی شاپ و سلف ادارات و دانشگاه ها می باشد. جابجایی مواد غذایی از این طریق آسان تر می باشد و می توانید از تمام لحاظ، استفاده بهینه ای از بالابرهای هیدرولیکی داشته باشید.
بالابر هیدرولیکی رستورانی را میتوان به صورت تمام پوشش و یا فقط یک کفی ساده تولید نمود. نوع حرکتی که این بالابر رستورانی دارد، بسیار نرم بوده و به دلیل جنس استیل آن کاملا بهداشتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان