Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

چرا بالابرهای هیدرولیکی محبوبیت بالایی دارند؟

چرا بالابرهای هیدرولیکی محبوبیت بالایی دارند؟

چرا بالابرهای هیدرولیکی محبوبیت بالایی دارند؟ امروزه استقبال از بالابرهای هیدرولیکی به طرز شگفت انگیزی زیاد شده است و اکثر مخاطبان و کاربران ترجیح می دهند تا از این بالابرها برای خود تهیه نمایند. اگر میخواهید بدانید چرا بالابرهای هیدرولیکی محبوبیت بالایی دارند با ما همراه باشید.

بالابر هیدرولیکی ثابت به دلایلی مختلفی از جمله قدرت بالایی که ارائه می هند، محبوبیت بسیاری دارند. این بالابرها از فشار مایع هیدرولیک جهت ایجاد حرکت و انتقال نیرو استفاده می نمایند که موجب می شود تا عملکرد قوی تر و دقیق تری از آن ها نسبت به بالابرهای مکانیکی را شاهد باشیم. علاوه بر این می توانیم، علت محبوبیت بالای بالابرهای هیدرولیکی را به دلیل ساختار ساده تر و همینطور کمترین نیاز به تعمیرات مورد توجه قرار دهیم.

بالابرهای هیدرولیکی ثابت به دلیل داشتن مزایای بسیار ، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و محبوبیت بالایی نسب به مدل های دیگر نظیر کششی دارد. این شما هستید که باید به بررسی مزایای آن بپردازید تا بدانید که توانایی رفع نیازهای شما را دارند یا خیر! ما در ادامه به بیان برخی از این مزایا می پردازیم تا بتوانید با دید بازتری نسبت به خرید بالابرهای فوق الذکر بپردازید.

بالابر هیدرولیکی

مهم ترین مزایای بالابرهای هیدرولیک

بالابرهای هیدرولیک دارای مزایای بسیاری هستند و جالب است بدانید که این بالابرها عبور آسان تری را برای شما ایجاد می کنند و تعمیر و نگهداری آن ها نیز بسیار راحت است. مهم ترین مزایای این بالابر شامل موارد می شوند:


1 – این نوع از بالابرها از ایمنی فوق العاده بالایی برخوردارند. از آن جایی که سیستم های ایمنی بسیاری را در طراحی و تولید بالابرها به کار می برند، می توانید با خیال راحت از مزایای بالابر هیدرولیکی ثابت برخوردار شوید.

2 – بالابرهای هیدرولیکی از نصب و راه اندازی آسانی بهره مند می باشند. با توجه به این که جهت نصب و راه اندازی بالابر هیدرولیکی مغازه و فروشگاهی به کندن چاهک همانند آسانسور نیازی نیست، پس می توانید بسیار راحت تر از سایر بالابرها، در جهت راه اندازی آن اقدام کنید. همچنین پیچیدگی های آسانسور را ندارد و نصب آن به این ترتیب، راحت تر خواهد بود.

مزایای بالابر هیدرولیکی

3 – اجرای بالابرهای هیدرولیک بدون چاهک میسر می باشد. پیشتر هم بیان نمودیم که بالابرهای هیدرولیکی را بدون وجود چاهک راه اندازی می نمایند. به این ترتیب خرابی های مذکور را نخواهد داشت و در کنار آن، تجهیزات کمتری هم جهت راه اندازی بالابر نیاز است.

4 – در بالای بالابر به موتورخانه نیازی نیست. این مورد هم دارای اهمیت زیادی است زیرا همیشه جایی جهت قرارگیری و راه اندازی موتورخانه وجود ندارد. بنابراین نبود آن یک امتیاز است تا فرد بتواند بالابر را در هر قسمتی که تمایل دارد، راه بیندازد.

5 – مستقر نمودن پاوریونیت با فاصله از دستگاه هم امکان پذیر است. بنابراین اگر جای دقیقی را نمی توان برای آن دقیقا کنار بالابر در نظر گرفت، می توان به راحتی آن را در مکانی دیگر قرار دارد و مشکلی هم به وجود نیاید.

6 – امکان پایین آوردن دستی بالابر هنگام قطعی در برق ساختمان هم وجود دارد. زیرا به صورت کلی بازگشت بالابر به برق هیچ ارتباطی ندارد و این امر در نهایت امنیت اتفاق می افتد.

7 – وجود سنسورهای امنیتی در تولید بالابر هیدرولیکی صنعتی، خانگی و فروشگاهی تایید می شود. با این اوصاف دیگر برای هیچ فردی مشکلی به وجود نخواهد آمد حتی افرادی که به هر دلیلی دقیقا زیر بالابر ثابت قرار گرفتند. زیرا سنسورها این امر را تشخیص می دهند و نسبت به متوقف سازی بالابر اقدام می نمایند.

8 – بالابر هیدرولیکی از حرکتی روان، بدون لرزش و کم صدا برخوردار است. حرکت بالابر با کمک شیرهای برقی میسر می باشد، بنابراین می توانید حرکتی نرم و تدریجی را با این بالابر تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان