Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت بالابر صنعتی هیدرولیکی ۲ تن در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج

ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی ۲ تن در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج :

۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
  • پروژه اجرایی
    :

    بالابر صنعتی هیدرولیکی دو جک از رو به رو

  • مکان نصب
    :

    شهرک صنعتی سیمین دشت کرج

  • زمان تحویل
    :

    25 روز

  • ارتفاع
    :

    ۱۰ متر

  • ابعاد
    :

     ۲۰۰×۴۰۰ سانتیمتر

  • توان جابه جایی
    :

    ۲ تن

  • الکتروموتور
    :

    هواخنک زیمنس آلمان

  • پمپ هیدرولیک
    :

    دنده ای گالتک ایتالیا

  • شیر برقی
    :

    بلین آلمان جهت حرکت نرم به به بالا و پایین

  • جنس کفی بالابر
    :

    ورق فلزی ضخامت ۳ میلیمتر

  • دیواره ها
    :

    mdf تا ارتفاع ۲ متر

  • تابلو فرمان
    :

    دو توقف ۳ فاز

ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج

به منظور ساخت بالابر صنعتی هیدرولیکی 2 تن در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج، با توجه به نوع نیاز مشتری، بالابر همراه با دو جک ساخته شد. زمان تحویلی که برای این کار در نظر گرفته شده است معادل 25 روز می باشد. لازم است بدانید که ابعاد اصلی این بالابر صنعتی، 200*400 سانتی متر است که تا ارتفاع 10 متر، قابلیت جابجایی دارد. این بالابر توان جابجایی بار تا 2 تن وزن را دارا است. بنابراین اگر شغل شما نیز صنعتی می باشد و هرروز بایستی تا این وزن بار را مورد جابجایی و انتقال به طبقات بالاتر انجام دهید، بالابر صنعتی فوق می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
موتوری که برای این بالابر به کار بردیم از نوع هواخنک زیمنس آلمان است که یکی از باکیفیت ترین موتورهایی می باشد که توانایی جابجایی بالابرهای صنعتی را داراست. پمپ هیدرولیکی از نوع دنده ای گالتک ایتالیا به کار بردیم تا بهترین بازدهی را برای کارفرما به همراه داشته باشد. شیر برقی از نوع بلین آلمان می باشد که از آن به منظور ایجاد حرکات نرم به سمت بالا و پایین استفاده می شود. کفی بالابر را هم از یک ورق فلزی با ضخامت 3 سانتی متری انتخاب نمودیم که توانایی حمل و جابجایی بارهایی با وزن سنگین را به راحتی داشته باشد و مشکلی در آن به وجود نیاید.

ساخت بالابر صنعتی هیدرولیکی در سیمین دشت کرج

همانطور که در ویدئوی این بالابر هیدرولیکی مشاهده می فرمایید، تابلو فرمان دقیقا بر روی دیواره آن نصب شده است. بنابراین دسترسی به آن فوق العاده راحت است و فرد کاربر می تواند به بهترین شکل ممکن، آن را مدیریت کند. بر روی این بالابر از دو توقف سه فاز استفاده شده است تا بتوانید در ارتفاع مورد نظر بدون هیچ مشکلی، ایست نمایید و کارهای خود را در بهترین حالت ممکن، انجام دهید. بدون شک، بالابر صنعتی یکی از بهترین گزینه هایی هستند که باید در محیط کار خود، آن را اجرا کنید. با استفاده از بالابر مذکور، امکان جابجایی تمامی بارهای صنعتی خود را خواهید داشت. به این ترتیب هیچ گونه فشاری بر کارگر ایجاد نمی شود و تمامی امور در زمان مناسب و به صورت درست اجرا می شوند.
صرفه جویی در زمان و همینطور انجام کار بدون هیچ گونه مشکلی از جمله مواردی است که هر کارفرمایی در اجرای کارهای خود به دنبال آن می باشد. بنابراین یک بالابر صنعتی هیدرولیکی در مشخصات و ویژگی های درست و اصولی، می تواند بهترین گزینه در هر کار صنعتی محسوب شود. بینندگان گرامی جهت ساخت بالابر صنعتی هیدرولیکی ۲ تن در شهرک صنعتی سیمین دشت کرج و دیگر شهرها میتوانید با راه های ارتباطی موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان