Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیک در شهرک غرب تهران

ساخت و نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیک در شهرک غرب تهران : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیک

  • مکان نصب
    :

    شهرک غرب تهران

  • زمان تحویل
    :

    10 روز

  • ارتفاع
    :

    3 متر

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • موتور
    :

    سه فاز قوطه ور

  • جنس روکش کفی و بدنه
    :

    آلومينيوم آجدار

  • حفاظ
    :

    تا یک متر روی کفی و در ایستگاه بالا

  • سنسور
    :

    لمسی زیر صفحه

ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیکی در شهرک غرب تهران

این بالابرهای فروشگاهی از یک سیستم هیدرولیکی تشکیل می شوند که شامل یک مخزن روغن، پمپ هیدرولیک، سیلندر هیدرولیک و سایر اجزای آن می شوند. زمانی که فشار روغن درون سیلندر هیدرولیک افزایش پیدا می کند سیلندر مورد نظر به سمت بالا حرکت خواهد کرد و اشیا روی خود را به سمت بالا حرکت می دهد. بالابرهای هیدرولیکی در انواع و اقسام متفاوتی تولید می شوند و حتی ظرفیت های آن ها با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال، ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیک در شهرک غرب تهران با ظرفیت 300 کیلوگرم انجام شده است.

مشخصات بالابر فروشگاهی هیدرولیکی در تهران

ارتفاع این بالابر فروشگاهی هیدرولیکی را 3 متر در نظر گرفتند و از موتور سه فاز غوطه ور نیز پشتیبانی می کند. لازم است بدانید، روکشی که برای کفی و همینطور بدنه این بالابر قرار دادند از نوع آلومینیوم آجدار است. به منظور افزایش امنیت در این بالابر، تا یک متر بر روی کفی هم حفاظ قرار دادند تا کاربر با خیال راحت از آن، نهایت استفاده را داشته باشد. بر روی بدنه دستگاه، پنلی را تعبیه کردند تا بتوانید از این طریق به راحتی، دکمه مورد نظر را فشار داده و به سمت بالا و یا پایین حرکت نمایید. از مهم ترین ویژگی های این نوع از بالابر فروشگاهی هیدرولیکی، می توانیم به امنیت بالای آن اشاره داشته باشیم. شما می توانید با سفارش شخصی این بالابر، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و به صرفه ترین قیمت، بالابری با امکانات عالی در اختیار بگیرید.
کیفیت متریالی که در تولید این بالابر به کار رفتند، بسیار بالا است و مدت زمان طولانی می تواند کارایی داشته باشد. بنابراین دوام طولانی دارد و نیازی به تعمیرات سنگین و یا حتی تعویض قطعات به صورت دائم در آن نخواهید داشت.

امنیت این بالابر فروشگاهی بسیار زیاد است و در صورت بروز هرگونه مشکلی، می توانید به راحتی آن را حل کنید. تمامی مشخصات و ویژگی های این بالابر هیدرولیکی، قابلیت تغییر بر اساس نیاز شما را دارا می باشند. به این ترتیب، تنها کافیست نیازسنجی اولیه انجام شود تا بدانید که به چه نوع بالابری نیاز دارید و چه ویژگی ها و مشخصاتی را باید در خود داشته باشد. این بالابر فروشگاهی به شما کمک می کند تا تمامی وسایلی که مورد جابجایی قرار می دهد، بدون کوچک ترین مشکلی در مکان مورد شما قرار بگیرند. در عین این که در زمان و همینطور هزینه های مرتبط با کارگر هم صرفه جویی های صورت می گیرد. با این کار، خیال شما هم راحت تر خواهد بود.

بینندگان عزیز جهت ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیک در شهرک غرب تهران و دیگر مناطق میتوانید با ما در مجموعه تولیدی سبحانی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان