Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت بالابر هیدرولیکی صنعتی دو جک ۵۰۰ کیلوگرم در شیراز

ساخت بالابر هیدرولیکی صنعتی 500 کیلوگرم در شیراز :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت بالابر هیدرولیکی صنعتی دو جک

  • مشتری
    :

    مبلمان HSH - شیراز

  • زمان تحویل
    :

    20 روز

  • ظرفیت
    :

    500 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    5 متر

  • ابعاد
    :

    120×200 سانتیمتر

  • جنس کفی
    :

    ورق فلزی

  • نرده حفاظ
    :

    یک متر

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی صنعتی در شیراز

پیشنهاد ما به مراکز صنعتی و کارخانجاتی که برای حمل و جابجایی بارهای فوق العاده سنگین بیش از 500 کیلوگرم نیاز به بالابر دارند، سفارش ساخت بالابر هیدرولیکی صنعتی دو جک کنار است که در مدت زمان 20 روزه ساخته و تحویل داده می شود. در حال حاضر، می توانید در ویدئوی موجود داخل صفحه با نمونه ساخت بالابر هیدرولیکی صنعتی دو جک 500 کیلوگرم در شیراز آشنا شوید که بالاترین کیفیت ساخت را به خود اختصاص داده است.

ساخت بالابر صنعتی هیدرولیکی ۵۰۰ کیلوگرم در شیراز

همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید، این بالابر صنعتی ارتفاع 5 متری دارد و ابعادی که برای کفی آن در نظر گرفته ایم معادل 200*120 سانتی متر می باشد. کفی آن را از جنس ورق فلزی تولید کرده ایم تا توانایی بیشتری در نگهداری و همینطور جابجایی وزن های بالاتر داشته باشد. کمی دقت کنید تا دو جک بودن این بالابر صنعتی هیدرولیکی را هم ببینید که بهترین روش برای بالابرهایی است که قصد جابجایی بارهایی بیش از 500 کیلوگرم در محیط های صنعتی را دارند.

بر روی بدنه بالابر صنعتی، شاهد کلید کنترل هستید که فرد استفاده کننده با کمک این دکمه، نسبت به بالا بردن بالابر و همینطور بازگرداندن آن در سر جای اصلی، اقدام می نماید. از آن جایی که این بالابر هیدرولیکی، برای محیط های صنعتی و کارگاهی ساخته می شود و قرار است بار با وزن زیاد را جابجا کند، باید به این نکته هم توجه داشته باشید که تمامی متریال و قطعات به کار رفته در آن از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده. همین مورد، عامل اصلی استحکام بالای این بالابر صنعتی هیدرولیکی خواهد بود که اهمیت بسیاری هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان