Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و نصب بالابر صنعتی ۳۰۰ کیلوگرم در اندیشه تهران

ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی در اندیشه تهران  :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی

  • مشتری
    :

    فروشگاه - اندیشه تهران

  • زمان تحویل
    :

    15 روز

  • ظرفیت
    :

    600 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    4 متر

  • ابعاد
    :

    80×110 سانتیمتر

  • کاور
    :

    حفاظ تا یک متر

  • برق
    :

    سه فاز

ساخت و نصب بالابر صنعتی هیدرولیکی در اندیشه تهران

ساخت و نصب بالابر صنعتی 600 کیلوگرم که در تصویر مشاهده می فرمایید، 15 روز زمان برده است. این بالابر هیدرولیکی ارتفاع 4 متری داشته و ابعاد کفی بالابر را 110*80 سانتیمتر انتخاب کرده اند. حفاظی که برای این بالابر در نظر گرفته شده است، می تواند تا 1 متر باشد. محل نصب بالابر صنعتی که از آن صحبت می کنیم در یک فروشگاه در منطقه اندیشه تهران میباشد.
یکی از بزرگترین مزایایی که این بالابر فروشگاهی دارا می باشند، عدم نیاز آن ها به موتورخانه است. بنابراین فضای کمتری را از هر نظر اشغال خواهند کرد. برای این که بتوانید از این بالابر صنعتی هیدرولیکی، نهایت استفاده را داشته باشید، لازم است تا یک جای مشخص و معین از محیط مورد نظر خود را جهت نصب آن، در نظر بگیرید. در صورتی که نمی توانید به راحتی این کار را انجام دهید، باید بدانید که در شرکت سبحانی، افراد و متخصصینی در حال فعالیت هستند که به صورت کاملا حرفه ای به انجام این امر به شما کمک خواهند کرد.

ساخت و نصب بالابر فروشگاهی در اندیشه تهران

بالابر فروشگاهی که در این صفحه مشاهده مینمایید، از ایمنی بالایی برخوردار است و در مواقع لزوم، سیستم ضد سقوط و پاراشوت فعال می شود تا بالابر را از هر خطری در امان نگه دارد. سفارشی سازی بالابر هیدرولیکی در هر شرایطی میسر است و تنها کافی است که نوع نیاز خود را با کارشناسان فروش مجموعه در میان بگذارید تا بتوانند تمامی راهنمایی های لازم را برای شما به همراه داشته باشند. جابجایی بار سنگین توسط بالابر صنعتی، موجب خواهد شد تا توان کارمندان بیشتر شده و زمان کمتری را صرف جابجایی و بالا و پایین کردن بارهای مورد نظر صرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان