Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و نصب بالابر فروشگاهی در اندیشه تهران

ساخت و نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیکی در اندیشه تهران  :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و نصب بالابر فروشگاهی

  • مکان نصب
    :

    اندیشه تهران

  • زمان تحویل
    :

    10 روز

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    340 سانتیمتر

  • ابعاد
    :

    ۱۰۰×۸۰ سانتیمتر

  • روکش کفی
    :

    آلومینیوم آجدار

  • ارتفاع دیواره
    :

    150 سانتیمتر

  • برق
    :

    تک فاز

  • الکتروموتور
    :

    هوا خنک

ساخت بالابر فروشگاهی هیدرولیکی در اندیشه تهران

گروه فنی مهنسی سبحانی می تواند به شما کمک کند تا نسبت به ساخت و نصب بالابر فروشگاهی در اندیشه تهران اقدام بفرمایید. ساخت این بالابر هیدرولیکی، مدت زمان 10 روز طول می کشد، بنابراین اگر برای ساخت و همینطور نصب آن عجله دارید، لازم است تا زودتر اقدامات لازمه را انجام دهید. این بالابر فروشگاهی از ظرفیت 300 کیلوگرمی برخوردار است و ابعادی معادل 80*100 سانتی متر دارا می باشد. کفی آن را از آلومینیوم آجدار تولید کرده اند و برق به صورت تک فاز تعبیه می گردد.

شما می توانید با نحوه عملکرد بالابر فروشگاهی فوق، در ویدئویی که هم اکنون قابلیت مشاهده دارد، آشنا شوید و بدانید که کارکرد این دستگاه به چه صورت می باشد. از بالابر فروشگاهی هیدرولیکی می توانید به جهت حمل بار در فروشگاه ها ، مغازه ها و همینطور مراکز صنعتی و تجاری بهره ببرید. البته که قابلیت جابجایی افراد در کنار بار را هم دارا می باشد. در زمان باز نمودن مغازه و یا فروشگاهی که در نظر دارید، یکی از مهم ترین تجهیزاتی که باید توسط مغازه دار، در نظر گرفته شود، همین بالابرهای هیدرولیکی هستند.

مکان نصب بالابر فروشگاهی هیدرولیکی

فروشگاه ها و سالن هایی که حالت بالکن دارند، بهترین شرایط برای حمل بار را از این طریق دارند. در بهترین شرایط می توان بالابر مورد نظر را بر اساس موقعیت مکانی و همینطور ابعاد مورد نظر، تولید نمود. حتی نصب آن هم زمان زیادی را نخواهد برد و در اولین فرصت پس از تولید و ساخت، قابلیت نصب دارد. خرابی آن چنانی هم برای نصب وجود ندارد و می توانید در ساده ترین شرایط محیط، بالابر فروشگاهی هیدرولیکی را نصب و استفاده نمایید.
بالابرهای فروشگاهی را از بهترین و باکیفیت ترین قطعات تولید می کنند و تجهیزات جانبی بسیاری هم برای آن در نظر گرفته می شود. به این صورت که فرد با خیال راحت بتواند از بالابر استفاده کند. در صورت بروز هرگونه مشکلی، فرد می داند که اقدامات لازمه صورت گرفته و پاراشوت و یا زنگ هشدار برای آن تعبیه گردیده است. ممکن است ساختار اصلی بالابر فروشگاهی هیدرولیکی از نظر هر کارفرمایی متفاوت باشد که باید با نظرات آن ها و همچنین توصیه های مهندسان بالابر سبحانی، نسبت به تولید، اقدامی صورت بگیرد.
بالابرهای فروشگاهی، کفی محکمی دارند و کیفیت آن فوق العاده زیاد است. با وجود تیم مجرب و حرفه ای شرکت سبحانی هم باید بدانید که نتیجه می تواند آنقدر جذاب باشد که توجه هر کاربری را به خود جلب نماید. رضایت مشتریان برای ما در صدر تمامی سفارشات قرار دارد، بنابراین می توانید با خیال راحت، بالابر هیدرولیکی مورد نظر خود را سفارش داده و در بالاترین کیفیت و کارایی، آن را تحویل بگیرید و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان