Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی 300 کیلوگرم ثابت در کرج

ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی ثابت در کرج     : ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • پروژه اجرایی
    :

    ساخت و نصب بالابر هیدرولیکی ثابت

  • مکان نصب
    :

    پارک علم و فناوری گرمدره - کرج

  • زمان تحویل
    :

    10 روز

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ابعاد
    :

     100 × 100 سانتیمتر

  • ارتفاع
    :

    280 سانتیمتر

  • جنس روکش کفی
    :

    آلومینیوم آجدار 

  • موتور
    :

    دو اسب هوا خنک 

  • برق
    :

    تک فاز

  • حفاظ
    :

     یک متری یک سمت کفی

ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت 300 کیلوگرم در کرج

بالابر هیدرولیکی ثابت یکی از دستگاه های فوق العاده مهم در صنایع گوناگون و انبارداری است و از آن ها به منظور جابجایی بارهای مورد نظر استفاده می نمایند. ظرفیت این بالابر 300 کیلوگرم است به این معنا که می توانید تا این وزن بار را مورد جابجایی قرار دهید. البته لازم است بدانید که امکان شخصی سازی هم وجود دارد. به این ترتیب شرایط فراهم خواهد بود تا بر اساس آن چه نیاز دارید، ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت مورد نظر را سفارش دهید.
ابعادی که برای کفی این بالابر هیدرولیکی در نظر گرفتند معادل 100*100 سانتی متر است و تا ارتفاع 280 سانتی متر هم بالا و پایین می رود. روکش کفی آن را از آلومینیوم آجدار تولید کردند که بی نهایت باکیفیت می باشد و می تواند برای مدت زمان طولانی، کارایی خوبی داشته باشد. برای این بالابر یک حفاظ در نظر گرفته شده است که اندازه آن 1 متری هست و در یک سمت کفی آن را تعبیه کردند.
برق آن تک فاز بوده و از موتور دو اسب هوا خنک در تولید و ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت بهره بردند. 

ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت در کرج

در زمان ساخت بالابر هیدرولیکی ثابت، ابتدا بایستی طراحی آن را در نظر داشته باشید. در این مرحله با توجه به نوع نیازی که دارید، ارتفاع بالابر، ظرفیت آن، ابعاد اصلی دستگاه و همینطور نوع سیستم حرکتی آن را مشخص نمایید. تمامی قطعات به کار رفته در تولید این بالابر باید از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و جنس باکیفیت و مقاومی هم داشته باشند.
پس از این که تمامی قطعات و ابعاد و همینطور نوع کارکرد بالابر ثابت هیدرولیکی بر اساس نیازها و شرایط محیط مورد نظر شما تعیین شد، باید تمامی قطعات با دقت بالا و توسط افراد حرفه ای و خبره مونتاژ شوند. تمامی نکات فنی رعایت خواهند شد تا بتوانیم شاهد عملکرد مطلوبی از این بالابر باشیم. سپس باید مورد آزمایش و تست قرار بگیرد و به این ترتیب درستی عملکرد بالابر به خوبی بررسی خواهد شد.
سپس بالابر هیدرولیکی مورد نظر پس از طی کردن تمامی شرایط نامبرده، قابلیت نصب در محلی که نیاز است را دارا می باشد. نکات ایمنی و تمامی دستورالعمل ها هم رعایت خواهد شد و به فرد کاربر نیز تمامی آموزش ها داده می شود. در نهایت این بالابر که با سیستم هیدرولیکی کار می کند، آماده استفاده است و می توانید از آن در هر مکانی که تمایل دارید، بهره ببرید. بالابر سبحانی، آماده ارائه خدمات فوق به شما مشتری محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت بالابر هیدرولیکی ثابت در کرج و تهران با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان