Flat Preloader Icon

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰

۳۶۷۰۹۹۸۵ -۰۲۶

۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

نصب بالابر ویلچری هیدرولیکی در مهرشهر کرج

ساخت و نصب بالابر ویلچری هیدرولیکی در مهرشهر کرج  :  ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷

  • مشتری
    :

    خانگی

  • پروژه اجرایی
    :

    بالابر ویلچری هیدرولیکی در مهرشهر کرج

  • زمان تحویل
    :

    10 روز

  • ظرفیت
    :

    300 کیلوگرم

  • ارتفاع
    :

    140 سانتیمتر

  • ابعاد
    :

    ۱۰۰ × ۱۰۰ سانتیمتر

  • جنس کفی
    :

    آلومینیوم آجدار

  • ارتفاع حفاظ
    :

    یک متر

  • برق
    :

    تک فاز

  • نوع کلید
    :

    استیل احضار

ساخت بالابر ویلچری هیدرولیکی در کرج

در صورت تمایل ساخت و به نصب بالابر ویلچری هیدرولیکی در مهرشهر کرج، می توانید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کرده و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. بالابر ویلچری هیدرولیکی کاربردهای بسیاری دارند که بیشتر به منظور جبران اختلاف ارتفاع در قسمت ورودی و یا داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. از ویلچر بر هیدرولیکی به منظور حمل و جابحایی افراد سالمند، معلول و ناتوان که شامل ویلچر هم می شود، کمک گرفت.

ساخت و نصب ویلچربر هیدرولیکی در کرج

 بالابرهای ویلچری هیدرولیکی از تجهیزات ایمنی و مناسبی برخوردار هستند و می توانند حرکت نرم تر، در عین ایمنی بیشتر و صدای کمتری را به همراه داشته باشند.

ظرفیت این بالابر ویلچری 300 کیلوگرم میباشد و لازم است بدانید که ارتفاع آن 140 سانتی متر می باشد. ابعادی که برای این بالابر ویلچربر هیدرولیکی در نظر گرفته شده، معادل 100*100 سانتی متر است. نصب بالابر ویلچری هیدرولیکی، را باید به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا تمامی دستورالعمل های مربوطه را با دقت بالایی انجام دهد. کمک گرفتن از یک تکنسین مجرب می تواند نتیجه دلخواه را در بر داشته باشد.

قدرت این ویلچربر بسیار خاص است و با روغن هیدرولیک کار می کند. در رابطه با اجزای تشکیل دهنده این بالابر باید بیان نماییم که عبارت از کفی همراه با کابین و یا حفاظ، جک بالابر، ریل آسانسوری، پاوریونیت و کارسلینگ است. زمانی که تصمیم می گیریم تا بالابر را به حرکت درآوریم، لازم است دکمه موجود را فشار دهیم. به این ترتیب، فشار روغن هیدرولیک در سیستم ایجاد شده و بالابر به سمت بالا حرکت می نماید. زمانی که قصد پایین آوردن بالابر را داریم، دکمه را می فشاریم تا تخلیه روغن انجام شده و به تدریج، به حالت اولیه خود بازگردد.
از این بالابر هیدرولیکی، به منظور جابجایی افراد کم توان و سالمند در محیط های اداری، تجاری و منازل استفاده می کنند. با توجه به طراحی جذابی که دارد، به راحتی می توانید آن را در محیط هایی با فضای کم نصب نمایید. زمانی که برای ساخت این بالابر ویلچری نیاز است، چیزی در حدود 7 تا 10 روز می باشد و به صورت حدودی، 1 تا 2 روز هم زمان نیاز داریم تا در محل مورد نظر شما، عملیات نصب آن انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه های مرتبط

Related Projects



ثبت نام کنید و در خبرنامه ما مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و ایمیل های مهم را ارسال میکنیم

    مشاوره رایگان